7 Nisan 2015 Salı

Eşyaların Dönüşüm Hikayeleri 1

   
   Merhaba. Bu berjerin hikayesi  kiracı olan yan komşumuzun kullanılmayan alt katında  onu görmemle başladı. Sonra ev sahibinden rica edip istedim, o da verdi sağ olsun.  Ev sahibi eve gelin gelince beğenmeyip bir kenara kaldırdığı berjeri istememe  oldukça şaşırdı aslında.
  Bu berjerin ilk hali.

  Yaklaşık 15 yıldır orada durduğu için  toz içindeydi. Berjeri ilk önce  bir güzel yıkadıktan sonra eski lastiklerinden kurtulduk. Sallanan yerleri sağlamlaştırdık.  




   Sonra sıra boyamaya geldi.  Boya olarak ipeksi mat yağlı boyanın  bej rengi seçtim.  Artık  yağlı boyada renk sınırlaması yok. İstediğiniz tonu yapabiliyorlar. Önce zımpara yapıp sonra boyadık. Ama tamamını kapatacak şekilde değil ahşaplarda yer yer görünecek şekilde boyadık. 


Sonra metresini 7 liraya aldığım kumaştan kılıf diktirdim. Süngerleri yenilendi. 
Sonuç olarak biz çok beğendik. Çok güzel bir kahve içme köşesi oldu. Umarım birilerine fikir verir.  Yardımcı olur bu yazılar.  Her şey almakla olmuyor. Seviyorum yenilemeyi  yoktan var etmeyi... 
Sevgiler  ;) ;)

                    


          


         



4 yorum:

  1. emeginize saglik, harika olmus koltuklar. en cok sevdigim seydir, eskiyi yenilemek:)) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler; ) bloga ilk yorum yapan sizsiniz ;) ;) çok mutlu oldum. Sevgiler @AsOrTİK

      Sil
  2. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık .Sevgiler...

    YanıtlaSil